expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Hari Meniaga Sambilan

Wahhh... Bila pulak aku ni berjinak-jinak dengan perniagaan sales marketing bagai ni...??? Bukan ke benda ni yang paling menyampah aku nak buat? Hahaha... Well, sebenarnya, ada menda alah ni....

Jumble sale ni untuk orang-orang macam aku ni yang suka shopping and then end up barang-barang tu jadi tukun

Aku sebenarnya malas nak jual baju-baju yang ada kat umah ni sebab, most of my clothes aku dah kasi charity and kalau ada pun yang belum bagi, aku dah terlampau malas nak punggah balik yang kat dalam beg plastik besar gedabak atas lemari aku tu. Tapi, aku da niat nak kasi charity dah pun. So, xpe. Aku jual je aku punya toys (plush toys and barbie set. Sebab I couldn't find my barbies and the clothes) PAstu dak angah jual baju maternity and nursing dia tu and some old clothes. 

Aku punya barang, x sampai setengah jam dah habis uols. X sempat nak amek gambar pun. Kalau nak kira rugi, memang la rugi tapi buat apa nak jual barang lama mahal-mahal kan? I just need the space in the room and wanted to get rid of the things. 

Tak lama pun sale tu. Dari pagi sampai kol 4 je. Mak aii... Orang ramai gilo weyh kat situu... Pening. Kebanyakan baju perempuan la dengan toys. Aku jual ikut dan aku je. Asal ada orang nak beli, jual je. Walaupun sebenarnya aku xleh tido malam tu sebab aku teringat kat barang-barang aku especially Minnie Mouse aku tu. Hahaha. Gila macam hoarder, perangai. Bukan aku main2 pun dengan Minnie Mouse tu. Heh. 

Sambil menjual, sambil membeli. Nasib baik aku berjalan. Ada gak benda yang aku tercari-cari.



P/s : Rasa puas gila bila jual barang2 aku. Walaupun ada yang x laku, boleh kasi charity. Lepas ni nak membeli je. Xnak menjual. Barang dah habis pun. Hahaha

No comments: